PR+Marketing

Online-marketingstratégia + PR kommunikáció = Üzleti siker

Ajánlatunk

  • PR- és marketingkommunikációs tervezés
  • Online-marketingstratégia tervezés

Szakterületeink:

  • Telekommunikáció
  • Pénzügy
  • Egészségügy
  • Energiahatékonyság és Fenntarthatóság

1. Az üzleti célokat szolgáló online megjelenés

Az online-marketingkommunikáció a vállalat komplex marketingstratégiájának és kommunikációjának része és nem egy attól független kommunikációs tér. Honlapot vagy online kampányt az üzleti célok elérése érdekében tervezünk.

Segítünk, hogy legyen marketingstratégia. Segítünk, hogy a marketingüzenetek összhangban legyenek a vállalati célokkal. Segítünk, hogy legyenek jól értelmezhető és a célcsoport számára érthető üzenetek.

Célunk, hogy segítsük megrendelőinket az eladás növelésében és vállalkozásuk sikerében.

2. Kitartó és előre felépített PR munka

A marketing és a PR között az egyik legfontosabb különbség, hogy a marketing inkább akció jellegű: gyors és hangos. A PR viszont hosszútávon segít felépíteni a vállalati image-t (imázst) halkan és tudatosan irányítja a vállalta felé az ügyfeleket, a céloknak megfelelően alakítja a vállalatról vagy márkáról kialakítandó képet. Ez hosszú távú kitartó munkát igényel. A marketing és a PR , kölcsönösen hatnak egymásra, a kétféle kommunikációs tevékenység összehangolása hozzájárul a vállalkozás sikeréhez.

3. Mi hogyan dolgozunk?

Paul Klee 1929
Main roads and side roads

4. A marketing kiszolgál és utat keres

Segítjük, hogy tudatosan építse fel az online kommunikációját és az "online tér" a PR eszközrendszerének alapja legyen.

Tanácsadás keretében kérdéseket teszünk fel és az ügyféllel közösen próbáljuk megkeresni a megfelelő válaszokat.

Néhány példa:

  • Mit kíván a cég a honlapjával elérni?
  • Vannak–e üzenetek és kinek szólnak?
  • Az üzenetek a célcsoport számára érthetők vagy sem? Szükséges–e változtatni?
  • A célcsoportot kell-e, érdemes-e szegmentálni? Szükséges-e az üzeneten módosítani?
  • A már kialakított arculat mennyiben van összhangban a célokkal?
  • Ha elkészül a honlap arculata, akkor milyen szövegezéssel és tartalommal kívánják azt megtölteni?
  • A szövegek összeállításánál figyelembe vették-e, a keresési mechanizmusokat?
  • Célcsoport milyen összetételben használja a kommunikációs eszközöket információgyűjtésre?

Ha a fenti kérdések valamelyikére nem tudja azonnal a választ vagy bizonytalan benne, akkor javasoljuk, hogy sikere érdekében válasszon az alábbi szolgáltatásaink közül.

Ár Szolgáltatás Cél
9 000 Ft/óra Tanácsadás A sikeres online jelenléthez szükséges alapok meghatározása
120 000 Ft Online megjelenés kialakítása tartalmi tervezés Domain javaslat
Honlap felépítés meghatározása
Üzenet, Célcsoport, Arculati elemek összehangolása
Szövegjavaslatok
48 000 Ft/hó* Kommunikációs karbantartás*
Honlap gondozás
Nézettségi adatok statisztikák készítése
Tartalomszerkesztés
Blog szerkesztés
Javaslatok készítés
500 000 Ft Marketing kommunikációs stratégia kialakítása és arculati kézikönyv készítése Kézikönyv segít a célok elérésében. A kézikönyvben foglaltak betartásával és betartatásával az arculati elemek tudatos kötelező érvényű felhasználásával megalapozhatja vállalata imázsát

* Minimum 6 hónap. Havi 18 óra. Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

További lehetőségek: PR cikk készítés, Hírlevél tartalomszerkesztés, e-DM kampány tervezése és kivitelezés.

Keresse cégünket!

Munkáink

Akiknek már dolgoztunk

Ferro Technika
Grow Csoport
Controlling Portál
Wellness Egészségpénztár
KIFÜ Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
QUANTIS Investment Management
i-dentic
MPS Stúdió
Access Befektetési Alapkezelő Zrt.
Credigen
Sade
IFUA Horváth & Partners
Aerzen
CellSorter
Pánszky Ügyvédi Iroda
CompareNet
Skull tréning & tanácsadás
Transorg Kft.
OISTU
Magyar Fotóművészek Szövetsége
Aesthetica
Mazda Hungary
Bartos Erika
Gáti Fotó
ReMat Zrt.
D'OR appartements
Invitel
Fotóművészet
Accor Hospitality
BB4V4
BPV Jádi Németh
Pénz- és Tőkepiaci Állandó Választottbíróság
Digiterm
Göbölyös Luca
Edimart tolmács- és fordítóiroda
Almádi Truck
Oriflame Cosmetics
Alternova
UFE Hongrie
Holmes Place
Korniss Péter
KKV Consulting
Delta Source
Kludi
Formula/400
Det Norske Veritas
MIP Magyar Irodapiac
Veolia
GYEMSZI Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minőség- és Szervezetfejlesztési Intézet
Poligrupo Zrt.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Ford Biztosítás
GSM Takács