PR+Marketing

Online-marketingstratégia + PR kommunikáció = Üzleti siker

Ajánlatunk

  • PR- és marketingkommunikációs tervezés
  • Online-marketingstratégia tervezés

Szakterületeink:

  • Telekommunikáció
  • Pénzügy
  • Egészségügy
  • Energiahatékonyság és Fenntarthatóság

1. Az üzleti célokat szolgáló online megjelenés

Az online-marketingkommunikáció a vállalat komplex marketingstratégiájának és kommunikációjának része és nem egy attól független kommunikációs tér. Honlapot vagy online kampányt az üzleti célok elérése érdekében tervezünk.

Segítünk, hogy legyen marketingstratégia. Segítünk, hogy a marketingüzenetek összhangban legyenek a vállalati célokkal. Segítünk, hogy legyenek jól értelmezhető és a célcsoport számára érthető üzenetek.

Célunk, hogy segítsük megrendelőinket az eladás növelésében és vállalkozásuk sikerében.

2. Kitartó és előre felépített PR munka

A marketing és a PR között az egyik legfontosabb különbség, hogy a marketing inkább akció jellegű: gyors és hangos. A PR viszont hosszútávon segít felépíteni a vállalati image-t (imázst) halkan és tudatosan irányítja a vállalta felé az ügyfeleket, a céloknak megfelelően alakítja a vállalatról vagy márkáról kialakítandó képet. Ez hosszú távú kitartó munkát igényel. A marketing és a PR , kölcsönösen hatnak egymásra, a kétféle kommunikációs tevékenység összehangolása hozzájárul a vállalkozás sikeréhez.

3. Mi hogyan dolgozunk?

Paul Klee 1929
Main roads and side roads

4. A marketing kiszolgál és utat keres

Segítjük, hogy tudatosan építse fel az online kommunikációját és az "online tér" a PR eszközrendszerének alapja legyen.

Tanácsadás keretében kérdéseket teszünk fel és az ügyféllel közösen próbáljuk megkeresni a megfelelő válaszokat.

Néhány példa:

  • Mit kíván a cég a honlapjával elérni?
  • Vannak–e üzenetek és kinek szólnak?
  • Az üzenetek a célcsoport számára érthetők vagy sem? Szükséges–e változtatni?
  • A célcsoportot kell-e, érdemes-e szegmentálni? Szükséges-e az üzeneten módosítani?
  • A már kialakított arculat mennyiben van összhangban a célokkal?
  • Ha elkészül a honlap arculata, akkor milyen szövegezéssel és tartalommal kívánják azt megtölteni?
  • A szövegek összeállításánál figyelembe vették-e, a keresési mechanizmusokat?
  • Célcsoport milyen összetételben használja a kommunikációs eszközöket információgyűjtésre?

Ha a fenti kérdések valamelyikére nem tudja azonnal a választ vagy bizonytalan benne, akkor javasoljuk, hogy sikere érdekében válasszon az alábbi szolgáltatásaink közül.

Ár Szolgáltatás Cél
9 000 Ft/óra Tanácsadás A sikeres online jelenléthez szükséges alapok meghatározása
120 000 Ft Online megjelenés kialakítása tartalmi tervezés Domain javaslat
Honlap felépítés meghatározása
Üzenet, Célcsoport, Arculati elemek összehangolása
Szövegjavaslatok
48 000 Ft/hó* Kommunikációs karbantartás*
Honlap gondozás
Nézettségi adatok statisztikák készítése
Tartalomszerkesztés
Blog szerkesztés
Javaslatok készítés
500 000 Ft Marketing kommunikációs stratégia kialakítása és arculati kézikönyv készítése Kézikönyv segít a célok elérésében. A kézikönyvben foglaltak betartásával és betartatásával az arculati elemek tudatos kötelező érvényű felhasználásával megalapozhatja vállalata imázsát

* Minimum 6 hónap. Havi 18 óra. Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

További lehetőségek: PR cikk készítés, Hírlevél tartalomszerkesztés, e-DM kampány tervezése és kivitelezés.

Keresse cégünket!

Munkáink

Akiknek már dolgoztunk

Ford Biztosítás
Poligrupo Zrt.
Alternova
Transorg Kft.
Gáti Fotó
KKV Consulting
Holmes Place
Ferro Technika
Wellness Egészségpénztár
Göbölyös Luca
Sade
BB4V4
BPV Jádi Németh
Det Norske Veritas
Invitel
Edimart tolmács- és fordítóiroda
IFUA Horváth & Partners
KIFÜ Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség
D'OR appartements
Kludi
Access Befektetési Alapkezelő Zrt.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Aesthetica
CellSorter
Accor Hospitality
Skull tréning & tanácsadás
Almádi Truck
Veolia
Pénz- és Tőkepiaci Állandó Választottbíróság
Formula/400
Digiterm
Grow Csoport
GYEMSZI Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minőség- és Szervezetfejlesztési Intézet
Mazda Hungary
Delta Source
Controlling Portál
Pánszky Ügyvédi Iroda
GSM Takács
i-dentic
UFE Hongrie
Fotóművészet
Korniss Péter
ReMat Zrt.
OISTU
CompareNet
Oriflame Cosmetics
MPS Stúdió
Magyar Fotóművészek Szövetsége
Credigen
Bartos Erika
MIP Magyar Irodapiac
QUANTIS Investment Management
Aerzen